lördag 18 maj 2013

Ett annorlunda Stockholm

Innan den sista rensningen skulle gå av stapeln stack jag in till stan för att uträtta ärenden

IMG_7024

Nu är det bälte som gäller för vindrickarbyxorna annars kasar de faktiskt av. Ett resultat av att jag snart är i mål med projekt göra-mig-av-med-vinterhullet och lite töjning av tyg tror jag ;)

IMG_7026

Sergels torg, Kulturhuset och nerfarten till Söderledstunneln

IMG_7027

Det enorma parkeringshuset Elefanten. Mitt i stan ovan jord – helt galet

IMG_7029

En av ingångarna till Moodgallerian – scary

IMG_7031

På baksidan av samma galleria – inte fullt så flashigt

IMG_7030

Regeringsgatan snett emot Mood

IMG_7034

T-Centralen innan lördagshysterin bryter ut

Jag har alltså rört mig i väldigt centrala delar av stan och fotat sådant som förklarligt nog aldrig hamnar på vykort

Det absolut viktigaste i dag förutom Vampire Diaries är att jag är helt klar med min röjning och nu har en hel del tomma hyllor

IMG_7037

Nästan viktigast av allt – det finns plats att förvara kattsand i rejäla mängder :) Jag tänker inte handla en påse åt gången på ICA utan beställa leverans till dörren

Det var det hele – ha en skön lördagskväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Där på baksidan av Mood var jag på intervju för någon vecka sen, tyvärr blev det inget :(

    Skönt att rensa ut.

    Ha en mysig lördagkväll!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visste väl att den där baksidan inte var bra!
      Kramar

      Radera
  2. Vilken bisarr staty eller vad sjutton det ska föreställa! Påminner lite om dagens modeller i kroppsformen.... Kram

    SvaraRadera