onsdag 29 maj 2013

Den ynkliga

Jag lovar och svär – jag ansträngde mig verkligen inte för att se ut som värsta misären vilket man lätt skulle kunna tro ;)

IMG_7180

Hemma från jobbet i dag med envis huvudvärk och allmän luddighet som jag skyller på sömnbrist och pollen? Fick så himlans ont i armen efter gårdagens fästingspruta att jag vaknat så fort jag rört på mig i natt

Bakom mig ser det däremot hoppingivande ut

IMG_7178

Byrån från Stadsmissionen fick en första strykning med vit matt färg i går medan jag väntade på rörmokaren. Behöver nu en mjukare och mer finhårig pensel för den avslutande målningen och det tänkte jag skaffa i morgon

Insåg att det var dags att ta sig i kragen och fixa det här innan Kung Oskars ankomst – vill inte ha kattassistans i det här jobbet :)

Åter till soffan nu!

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Det är väldigt mycket pollen nu, är gult överallt.....
    Byrån kommer att bli hur snygg som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag insåg att pollen kunde vara boven när det började regna och blev gult på hela gatan! Så glad att jag hittade byrån :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ojdå, hoppas du mår bättre nu. När flyttar kungen in?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får vänta på honom till 10 juli ojojoj så långt tills dess :)
      Kram

      Radera