måndag 13 maj 2013

Budgetfynd

Letat som en galning eftersom den tog slut i storlek S. Hittade den  till slut i butiken på Sergelgatan. Lååång kö till provrummet så jag tog med både S och XS hem utan att prova först

IMG_6937

Nu kommer det roliga – S var alldeles för stor så jag hade kunnat klicka hem en XS på webben. Den är lite väl kort i min smak men till ett par slitna urtvättade jeans kommer den att funka perfekt

Ja det är alltså den eftertraktade klänningen från HM för 299 kronor jag lyckats lägga vantarna på

IMG_4199AAAXXXc

11 kommentarer:

  1. Grattis till snyggingen:)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack - mycket nöjd :)
      Kram

      Radera
  2. Tjusig och det ska bli kul att se den på.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanske ska den följa med till Lingonhooden i sommar....
      Kram

      Radera
  3. Verkligen snygg! Nu är sommaren på väg - härligt!

    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  4. Ja du äntligen är det varmt och jag blir en helt annan människa :)
    Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Tack - det var ditt fel att jag började leta :D
      Kram

      Radera
  6. Fantastiskt snygg skulle jag vilja säga- liksom bärarinnan:-) Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis till det kapet! Vill du sälja S till mig om du nu behåller XS?:) Har letat som en dåre jag med!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag hittade denna enbart i S i gallerian Liljeholmen tidigare i vår.
    Har därefter dammsugit alla HM-butiker i stan + nätet, och den har varit tvärslut överallt.

    Men se, häromdagen hade HM online fyllt på lagret och poff - så fanns den i båda färgerna i alla storlekar. Snabb som en örn klickade jag hem båda två, och de har nu anlänt. De är stora i storleken, men tydligen krymper de en del så jag behåller mina L, även om de är stora. Faktum var att jag kunde ha S, men då blev den väl kort.

    Värsta budgetfyndet!

    Kram NewYorker

    SvaraRadera