måndag 6 maj 2013

Att få en goodiebag

Bara ordet är ju härligt

Gooooooodiebaaaaaag

IMG_6754x

Jag glömde så klart ta en bild på min egen innan jag vände upp och ner på den och spred ut allt på golvet. Bråttom bråttom – inget plockande men en sak i taget……..

IMG_6780

En hel del rabatter i webbutiker – super, biljetter till genrep på Spök i höst – tackar, något uppiggande brus – säkert bra att ha, shaker med tabletter och pulver – nja eftersom både tabletter och pulver ska ätas i månader för att ge effekt så ett litet prov förslår inte långt, tidningar – ges bort till kollega Anso, crème för extra torr hud – händerna blir glada och ett litet silvrigt paket – hurra!

IMG_6782

Det silvriga innehöll en doftsten med den allra mjukaste, underbaraste pudriga doft mmmmmmmm

Det är här det omedelbara webshopandet kommer in

Jag klickade hem ett gäng extra doftstenar plus själva doften i sprayform

9485-9b222e2be380419db375f8f60ed1db3d

Stilrummet heter butiken om ni vill kika in

Utanför själva samlingsrummet fanns en liten disk med personal från en hudvårdssalong som jag glömt vad den hette. Där fanns prover av bl.a Dermalogica som jag glatt roffade åt mig. Superbra att ha med på resa i stället för att släpa med sig sina fullstora produkter

IMG_6781

Solen skiner och jag har lyckats resa mig ur sängen efter andra snoozningen – livet leker :)

Ha en bra dag!

12 kommentarer:

  1. Själva påsen blev kvar på hotellrummet för min del.....doftstenen var ljuvlig....ska kika på hemsidan.....
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sniffar på den där stenen väldigt ofta :)
      Kram

      Radera
  2. Doftstenen ligger på mitt nattduksbord och sprider så god doft, de gillar jag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle vilja ha den runt halsen :D
      Kram

      Radera
  3. men vilken bra goodiebag:)Jag älskar puderdofter, så nu blev jag nyfiken..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill nästan ta med den til jobbet hahaha
      Kram

      Radera
  4. Man blir faktisk glad av en Goodiebag!
    Nästan oavsett vad den innehåller, men en såhär bra är ju toppen. Vågar jag klicka på länken där... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vågar du nog - hon är nystartad och har inte jättemycket grejor än så du kanske klarar dig ;)

      Radera
  5. Oioioi, så masse gøy:)
    klem

    SvaraRadera
  6. Ja jag fastnade också för den där ljuvliga doften. Min ligger också på bordet i sovrummet:=)
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  7. Så kul med goooodisar:) den där doftstenen verkar ju väldigt intressant. Får nog ta och spana in den där hemsidan!
    Kram

    SvaraRadera