tisdag 21 maj 2013

Äntligen kväll och fler av samma

Segaste dagen på evigheter och orden lyser med sin frånvaro så jag nöjer mig med att bara tvinga på er min dagens :)
IMG_7068
IMG_7067
IMG_7069
Lite suddig på översta bilden tyvärr men det var den enda helkroppsbild jag fick till
Koftan är en gammal goding från en äldre kollektion och det lila armbandet har jag vunnit i en tävling. En ytterst trevlig kvinna förbarmade sig över mig och sålde sitt rosa och jag gillar att ha dem så här tillsammans
pagetoppar1
Fler av samma innebär Medallion top – en klar hamsterkandidat!
Hoppas ni har en skön kväll
IMG_4199AAAXXXc

10 kommentarer:

  1. En kombo precis i min smak. Tycker det är fint att ha flera av OM-banden samtidigt. Körde mina två tillsammans igår. Och din kofta är verkligen en gammal goding.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar inte tycka om att ha armband men de här gillar jag välgigt mycket.

      Radera
  2. Nu har jag dock bara 1 Medallion, men den lämnar inte:)
    Snygg dagens!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer att samla fler on jag kan :D
      Kramar

      Radera
  3. Snygg! Sitter som ett ursketet äpple i soffan här. Sådär skönt trött! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte konstigt du är trött som du håller på - imponerad!
      Kram

      Radera
  4. Dina jeans är ju sååå snygga! Och alltid så fina kombos har du.
    Kram

    // Den ytterst trevliga kvinnan ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen hej - så glad jag blir :) Dels över komplimangerna dels över ditt avtryck.
      Kramar

      Radera
  5. Snygg som vanligt:)
    Kram

    SvaraRadera