fredag 31 maj 2013

Ännu en lektion i i familjeliv ;)

Lite svårt att frammana fredagskänslan eftersom veckan blev ryckig men det var skönt att jobba i dag trots luddigt huvud och lite svårt att andas

Jag fick ju med mig lite för mycket delar till Kung Oskars klätterträd och min räddare i nöden dvs kollega Johan såg till att jag fick lämna tillbaka dem

På lunchen tog vi en tur till Zooaffären och hann även med en lektion i familjeliv

IMG_7192

Återvinningsstationen innebar en ny och spännande erfarenhet och jag kunde tydligt för mitt inre se det totala kaos som råder på helgerna. Johan är en bra historieberättare :)

Det var inte bara lämna tillbaka kattgrejor – det följde med lite nytt hem. Hur skulle jag kunna låta bli?

IMG_7195

Enligt nuvarande matte är vippor väldigt poppis så det är klart att jag måste ta med en hem

IMG_7206

Den här har prassel i benen och kattmynta i kroppen – torde vara oemotståndlig?

Som ni hör har jag varit rysligt upptagen och hade inte en tanke på att fota någon dagens

Blir lite mer ordning på den fronten på måndag när jag kommer åt min spegel igen. Projekt byrå ska slutföras i helgen oavsett väder!

Dags för lite mat, vin och slapperier………..

Ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Din kung kommer verkligen bli kung i ditt hem. Oj vad kul du kommer att ha med honom, och sällskapen förstås.
    Kram

    SvaraRadera