måndag 15 april 2013

Verkligheten kallar……..

………….men jag vill inte lyssna;)

Hoho ropar jag på Hornsgatan men ingen svarar. Det enda spåret av min fina gäst är en hög lakan nedanför soffan och den är liksom inget vidare substitut för Lingonet live

Jag har fortfarande inte sorterat klart helgens bilder och inte alla intryck heller för den delen.

Regnet gjorde comeback så mina underbara bubbelgumsrosa kängor fick inte följa med – de har hög uppiggningsfaktor så jag saknade dem lite i dag

DSC_0056

Trots avsaknaden av gladkängor känns det fortfarande så här ;)

anigif

Hoppas fler av er delar den känslan efter helgens träff!

Ha det gott

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

15 kommentarer:

  1. Om jag gör! Var så roligt att träffa härliga dig och Lingonet. Förstår att ni funnit varandra bra. Hoppas på återseende snart. Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du känner det samma! Klart vi ses igen så småningom :)
      Kramkram

      Radera
  2. Javisst! Hade gärna stannat kvar i helgbubblan. Usch och fy för vardagen idag, men nu har man många sköna bilder att njuta av i alla fall. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja - mer helgbubbla tack :)
      Kram

      Radera
  3. Jag var ju inte med under hela träffen men hade hur kul som helst under fredagen. Det var ett härligt gäng med tjejer som träffades. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenöjd och hoppas att de flesta känner det samma ;)
      Kram

      Radera
  4. Söta du. Saknar dig såklart. Och den där härliga förväntansfulla glädjen som var där på kortet. :) :)
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå det är alldeles tyst här - ingen som babblar i soffan eller ger mig matlagningstips ;)
      Massa kram!

      Radera
  5. Uff.. Nei, jeg vil ikke høre jeg heller. Tusen takk for en fantastisk helg, og tiden vi fikk sammen. Det var kjempe gøy å få bli kjent med deg. Du er bare herlig jo! Og sinnsykt vakker:)))
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara säga det samma! Jag blev väldigt rörd när jag läste ditt inlägg om vad helgen betytt för dig.
      Stor kram

      Radera
  6. Oj vad glad jag blir över ditt glädjeskutt:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska hålla kvar den känslan!
      Kram

      Radera
  7. På nåt sätt är det väl tur det är vardag så man kan uppskatta sånt här när det verkligen händer:) Även om det var satans segt i morse;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så klart har du helt rätt och segt var ordet sa Bull!
      Kram

      Radera
  8. Det är verkligen kul att få vara med er utan att fysiskt närvara. Tack för bilder och rapporter än så länge, mer att vänta förstår jag.
    Åh kappan...helt fantastiskt!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera