onsdag 24 april 2013

Samma lika och en dagens

Rände runt som ett skållat troll efter örtte som skulle hjälpa mig att somna men kammade noll

Hämtade paket, provade innehållet och halvkraschade framför datorn

Ungefär så var min dag förutom jobb där det inte hände något särskilt alls

IMG_6625x

Att jag ser en smula frånvarande ut kan inte hjälpas – det är den enda bild som överhuvud taget går att publicera utan att klippa huvudet igen :o)

I stassen figurerar en av de där ”fler av samma sort”

pagekoftor21

#660 Begonia cardigan i vintage chalk, old rose och dark magnolia

pageKOFTOR

Vet inte om jag orkar vara lika ambitiös att jag letar upp gamla stassbilder i fortsättningen även om jag tycker att det är lite kul att se hur jag varit klädd tidigare och vilka plagg som eventuellt fått flytta

Noterar att inget av dessa plagg har flyttat och att Primebootsen borde få komma ut i luften

Det var allt för nu och dags att deklarera!

Kram

4 kommentarer:

  1. Men, hittade du inget te? Hör av dig om du vill att jag köper för dig, det är inga problem. Snyggt med Begonia..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan beställa teet här förresten: http://www.tcmproductsnorden.se/kost/te/sleep-well-herbal-tea.html
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Men vad söt du är med håret så där! Som Lilla My! Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg stass och kul att se dom gamla bilderna som jag faktiskt kommer ihåg:)
    Kram

    SvaraRadera