måndag 1 april 2013

Oj det är ju faktiskt min dag i dag

En dag som börjar med att jag yrvaken rumlar ur sängen vid 11-tiden. Hmmm det var ju inte riktigt meningen här ska både tvättas, dammsugas? och promeneras i solen

När jag lyssnar av min mobil har någon – ni förstår säkert vem – sjungit in världens snabbast fölsedagssång och avslutar med  att tokskratta och säga åt mig att vara vaken och svara :)

Tack sötis – jag skrattade högt och en smula hest

När jag sedan öppnar min FBsida blir jag helt klar över att jag fyller år och en smula överväldigad

blogger-image-1503791659XX

Tack ni ljuvliga varelser som har grattat mig – jag blir skitjätteglad!

Massor av kramar till kända som okända

IMG_4199AAAXXXc

26 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS från mig här i norr.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på din dag fina! Hoppas du får massormassor av presenter, blomsterbuketter, bakelser och uppvaktning:-D Kramar från slätten!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis söta du!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Massor med grattiskramar! Och om du hyr filmen på cd.on så kostar den 9:- nu under påsken! Kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på din dag fina du!

    kram

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis från Titti i söder kommer här! :-)
    Hipp hipp hurra på din födelsedag!
    *kram*

    SvaraRadera
  7. Stort grattis här med!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis! Hoppas du får en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis igen! På 42-årsdagen (vi går väl efter Moa där tycker jag:) Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis från Seattle! Hoppas du har en toppenbra dag
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis från Seattle - hoppas du har en toppenbra dag! Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis, grattis! Ja visst är det förundrande hur man kan förtränga den dagen ;)

    SvaraRadera
  14. I will raise my glass and toast to a wonderful year ahead for us both. Happy Birthday, Enjoy!!!
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  15. Hurra hurra!
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
  16. Hipp, hipp, hurra, några trumvirvlar och serpentiner i mängd.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  17. Stort GRATTIS på dig! Hoppas att du får en riktigt fin dag!
    Kramar, blommor, hundvalpar och diamanter i massor:)

    SvaraRadera
  18. Tack mina söta :) Jag har haft en bra dag även om jag inte är frisk än men jag är på ett jäkla bra humör!
    Kram på er

    SvaraRadera
  19. Stort GRATTIS från mig också, det blir här, för jag är världens mest usla FB- användare, Klemar och hoppas solen skiner på dig!!!

    SvaraRadera
  20. Grattis! Grattis! Grattis!
    Kramar :)

    SvaraRadera
  21. Stort grattis fina du!! hipp hipp hurra! Kram Nilla

    SvaraRadera
  22. Gratulerer med dagen, fineste Rosen vår!!! Jeg håper dagen var bra:)
    klem

    SvaraRadera
  23. Massa GrattisKramar så här på sluttampen... Jag är inte så bra på att hålla mig uppdaterad direkt... <3

    SvaraRadera
  24. Stor GRATTIS om så en dag för sent.
    KRAM
    Marika

    SvaraRadera
  25. Än en gång - tack jag blir verkligen glad åte era hälsningar :)
    Stora kramen

    SvaraRadera