lördag 13 april 2013

Odd Mollyhelg fredag del 1

Så många skratt, så mycket vackra kläder – helgen kunde inte ha börjat bättre

Jag tror att vi var 24 kvinnor som mer eller mindre dundrade in på Odd Mollys HK :)

IMG_6231

IMG_6232

IMG_6235x

IMG_6240x

Skönaste klädseln stod Lingonet för i sin härliga gladklänning :)

IMG_6280x

Vi fick träffa Per igen som pratade om framtiden och var lika entusiastisk som vanligt och jag fick ju krama honom riktigt ordentligt ;)

IMG_6245x

Här kommer en lite bildbomb på plagg som kommer till hösten/vintern. Släppet sker i fyra omgångar – det första i juli om jag inte hörde alldeles fel

Jag börjar med två av mina absoluta favoriter som garanterat kommer att landa på Hornsgatan

IMG_6258x

IMG_6262x

Ljuvligheternas ljuvlighet!

En efterföljare till Once in a lifetime coat men mer som Drama Coat i tyget. Den ska även komma i en ljust dimgrå färg och en sorts gyllene brun.

Den får utan att tveka fem rosor av fem möjliga

IMG_6273

Hurra – en något omarbetad Remix som kommer att passa mig perfekt i och med smocken – kommer också att landa hos mig

Här kommer en samling bilder utan särskild inbördes ordning eller kommentarer. Jag försökte bara komma ihåg att fota något mer än de två jag blev galen i :)

IMG_6254x

 

IMG_6255x

 

IMG_6267x

 

IMG_6270x

 

IMG_6271x

 

IMG_6272

 

IMG_6276

 

IMG_6250x

 

IMG_6252

 

IMG_6253x

Tack snälla Charlotte och ni andra för att ni ornat det så fint för oss!

IMG_6229xx

Efter detta åkte vi till butiken på Humlegårdsgatan men det får bli ett eget inlägg

IMG_4199AAAXXXc

12 kommentarer:

  1. Tack för att du delar med dig av er härliga dag! Åh vad mycket fint det kommer..........
    Kram Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer så mycket fint att det nästan är jobbigt :))
      Kram

      Radera
  2. Du kommer ju på stora bloggdagen!!!
    Vad kul. Då får jag äntligen träffa dig.
    Ska dock på Springsteen på kvällen så jag är bara med under dagen.
    Åsså en liten kommentar till OM-bilderna. Kappan.
    O M G!!!! Helt bedårande
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååå äntligen! Nu vore det väl själv f.. om jag inte skulle kunna hitta dig :) Kappan är så vansinnigt snygg att det känns som om jag inte kan leva utan den :))
      Ha det så gott själv

      Radera
  3. Härliga bilder! Mycket fint att se fram emot :)
    Har äntligen kommit igång att blogga nu. Titta gärna in på minamollydagar.blogspot.com
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjohoo va kul - jag kollar genast :)
      Kram

      Radera
  4. Ja, kappan är ursnygg!! Funderar lite om den även funkar på"långskånskar"... Ni är ju inte direkt dom långa brudarna på träffen. Hur eller hur ursnygg!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kanske kommer att bli som en lång jacka men oavsett kommer den säkert att vara supersnygg :)
      Kram

      Radera
  5. Åh så mycket vackert! Ni verkar ha haft det så härligt.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns mycket mer jag skulle velat fota men det blir lite rörigt när man är så pass många ;)
      Kram

      Radera
  6. vilken härlig dag ni haft! Kram nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa härlig virig och underbar :))
      Kram

      Radera