torsdag 4 april 2013

Nöjd med den lilla svarta

Jag tror att mer än halva dagen hade passerat innan jag insåg att det är fredag i morgon. Det blir ofta lite rörigt för mig när man inte jobbar hela veckan

Fler som känner igen sig? Nu får någon vara snäll och offra sig och säga “jaadå” annars känner jag mig som en idiot :))

Den där snurriga klänningen från Indiska har nu provats med tillbehör och jag gillar kombon

page

Tillsammans med tokglada strumpor från samma ställe och halsband från UNICA eller mitt egentillverkade

Utan att jag tänkte på det har jag fått ihop en riktig jobbuniform eftersom min arbetsgivares färger är just svart och orange

Lär jag ju få höra tills öronen blöder om jag har stassen på jobbet men det får jag väl stå ut med för jag gillar den!

Det var det hele – nu väntar datorfri? kväll

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det blev bra tycker jag.
      Kram

      Radera
  2. Så fin du er! Ja plutselig er helgen her, og jeg gleder meg til å slappe av. Deilig med en kort uke! Jeg gleder meg forresten også til vi snart skal treffes:)))))
    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli så kul att träffas! Tänk att det snart är dags det kändes så långt fram när vi började planera :))
      Kram

      Radera
  3. Jaadå ;-)

    Härlig outfit! Strumpisarna piggar verkligen upp.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag ska nog ha ett par vansinneslils också :))
      Kram

      Radera
  4. Aaah IFK-strumpor! =)
    Gladdress helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha nä inga IFKstrumpor :))
      Kram

      Radera
  5. Snygg stass! Jobbar du för KTM?;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. På A säger jag "tack" och på B säger jag "nej" :))
    Kramar

    SvaraRadera