tisdag 16 april 2013

Misskött mig ;)

Nu när jag börjat kolla igenom bilderna från helgen inser jag att det inte blev mer än två bilder i Odd Mollybutiken.) Det kommer alltså inte att bli något inlägg med rubriken “fredag del 2”

Jag var helt enkelt så rysligt upptagen med att ha kul att jag glömde. Provade säkert tio plagg men bara dessa fastnade på bild

IMG_6297x

Hur sugen är jag inte på den här!!!! Men det blir inget av med det – jag har fått min Dudette och det får räcka

IMG_6300x

Den här lilla söta Gauze frill blouse i färgen pearl har jag länge haft ett gott öga till men inte hittat någon i storlek 2 att prova i just denna färg

Även om inget tvingar mig kommer redovisning av mina köp i kväll :)

Jag skrev det här inlägget i går kväll men jag hoppas att jag har bubbelgumskängorna på när det här publiceras.

Kram

17 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du fick med dig hem!

    Ha en bra dag och solen tittar ju fram här då och då...även om jag är tokförkyld och inte kan njuta...så ut och njut åt mig!! :-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackare - verkar som var och varannan är galet förkyld :( Krya på dig!
      Kram

      Radera
  2. Antar att bubbelgumskängorna står kvar i hallen?

    Jag hann inte heller fota. Eller hann, jag glömde för jag var upptagen med annat. Men jag njuter av alla andras bilder i stället.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä pilutta dej dom är på :D Kunde inte låta bli dem trots skruttväder. Jag har fotat skitdåligt överallt - var nog lite upptagen med att kolla så att allt funkade antar jag - kontrollfreaket fick tyvärr inte ledigt.
      Kram

      Radera
  3. Jag fick inte ens upp min kamera i Odd Mollybutiken!

    Ska bli kul att få se vad du fick med dig hem, fredagens inköp har jag ju sett men inte vad som följde med hem efter lördagen.

    Här hemma lyser solen och det verkar vara ganska varmt ute, men jag håller mig hemma och kurerar min förkylning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så nöjd för jag höll mig nästan helt i skinnet på lördagen :)Du vet väl att man får äta massor av glass när man är sjuk!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :-) Mot affären!

      Radera
  5. Vad roligt att du kommer att redovisa dina köp:) Jag väntar..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast det blir i morgon bitti :))
      Kram

      Radera
  6. Tycker att du sköter dig riktigt bra:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha vad söt du är!
      Kramar

      Radera
  7. Det var ju mer än jag lyckades med! Var tydligen alldeles för upptagen med att prova...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vete fasen hur jag har eller inte har fotat :o) Tur att så många andra gjorde det!
      Kram

      Radera
  8. Har du sett bikern på 30%rea hos Nelly? http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/tröjor/odd-molly-582/lovely-knit-biker-jacket-582260-59/ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååårghhhh sitter på fingrarna ;)
      Kram

      Radera
    2. Måste erkänna, en röd är nu på väg till mig... :-D

      KRAM

      Radera