torsdag 18 april 2013

Mathilde och jag

Ett av stoppen på lördagen var Mathilde i PK-huset

Jag har en tills nu hemlig kärleksaffär med den butiken ;) Så fort jag är inne i City tittar jag in. Shoppar så klart inte alla gånger utan går omkring och pillar på allt fint, pratar lite med tjejerna och bara njuter i största allmänhet

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen: Missa inte Mathilde när ni besöker Stockholm

Helt osorterad kommer här en bildbomb

IMG_6331

IMG_6333

IMG_6334

IMG_6371

IMG_6372

IMG_6344

IMG_6336

IMG_6341

IMG_6364

Precis överallt finns det fint att titta på – som de här sjalarna som hänger över ett trappräcke

IMG_6361

IMG_6369

IMG_6375

IMG_6359

IMG_6360

Den här topen med rosor på borde jag kanske köpt – den bär ju nästan mitt namn :)

IMG_6347

IMG_6348

IMG_6349

Nu ska jag snart ge mig – bara dessa två kvar

IMG_6343

IMG_6351

Tack snälla ni för present och för att ni tog så fint hand om oss :)

Jag har fler bilder men ni har nog annat att göra än att hänga här så det var allt……..för nu

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Jag skulle faktist kunna tänka mig att flytta in där! Där eller skithuset på Mood;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet........det är lite farligt att bo nära Mathilde.Det är en fröjd att bara gå runt och kika och klämma där.Jag tänkte på det ännu mer nu när jag ser dina bilder.....allt är så fint upplagt.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Nästa gång jag kommer till Stockholm är det hos Mathilde vi ska bo:) Förra gången var jag stressad och stirrig värre..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superglad att få se den fina affären, har aldrig förr varit där! Tack igen och Klem

    SvaraRadera
  5. Tänk att man kan bli så glad för lite bilder på vackra ting. Såg massa fint som man vill ska flytta in i garderoben. :-)

    Kram Vikkan

    SvaraRadera
  6. Loved Mathilde!!! Good thing it is thousands of kilometers away.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder och butiken är verkligen underbar, så trevligt att bara trosa runt där inne och njuta.
    Mycket frestar!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  8. Ja det är en skön butik och en himla tur att jag inte hittade den förrän efter jag flyttat från stan... =)

    SvaraRadera