tisdag 16 april 2013

Lördagens partystass

Det blir verkligen inte alltid som man tänkt sig och jag konstaterar att det är bra att så många andra tagit fina bilder från helgen

Så här i efterhand inser jag att mitt inre kontrollfreak tog överhanden och brydde sig för mycket om hur andra hade det och att allt skulle funka för att jag skulle komma ihåg mitt eget fotande :)

Shit la même – det finns som sagt andra som fotat duktigt. Som Lingonet till exempel som bland annat tog dessa bilder av mig

Först en dramaaaatisk pose………

DSC_0036 kopia

……………..och en mer normal :)

DSC_0046 kopia

DSC_0040 kopia

Siden, sammet och guldleggings

Även om logistiken var halvt hysterisk vid middagen och servicen brakade ihop hade jag hur kul som helst. Det var visserligen inte helt lätt att få tid att prata med alla och jag vet att det inte blev så mycket snackande med några av er :o)

Som ren kuriosa kan det kanske roa er att veta att många av oss blev grundligt beundrade och utfrågade av ett gäng transor och flator som satt vid ett bord nära kassan

Det var mycket ohhande och ahhande och även något “fan vad du e läcker”. En av oss fick till och med en uppskattande klapp i rumpan. En annorlunda och ganska härlig upplevelse. Nej det var inte jag som blev rumpklappad :)

Med det sagt ger jag mig för i kväll

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

17 kommentarer:

  1. HAHAHA!! Åh, att jag missade detta :-)
    Du är underbart fin på bilderna, Lingon hon kan ta bilder hon ;-)
    KRAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta och verkligen synd att du missade :D
      Kram

      Radera
  2. Oh my God! Et lækkert outfit! :))
    Mumsssss!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Jag tyckte mycket om den själv :)
      Kram

      Radera
  3. ja det kan bli mycket att hålla koll på och då glömmer man att fota. Vilken kul upplevelse ni fick:) vem blev rumpklappad undrar jag *skrattar* Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha det var den damen som är så läcker i sin Burning Woman dress i Lingons senaste inlägg :)
      Kram

      Radera
    2. Japp det var mitt värsta skryt när jag kom åter från storstan... Sambon var lite oförstående han hade inte räknat med "konkurans" tror jag ;-)
      Kram

      Radera
  4. Du var ju skitläcker i lördags! Och jag missade rumpklappen! Men jag förstår att dom hade svårt att hålla fingrarna i styr;) Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken underbar bild på dig! Den översta bör du rama in!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Wow vilken snygg stass, det var verkligen läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  7. I am glad that the photos were taken of the very dramatic you in the very dramatic drama coat. You are splendid!
    It was so wonderful to meet the real you ;)
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  8. Hihihi. Jaaaa. Det var en upplevelse det där. Jag hann heller inte babbla och umgås med alla. :) Nädrans men så blir det lätt.
    Du är suuuuupersnygg och jag suckar lättat att det inte var jag som blev gumpklappad.
    kram!

    SvaraRadera
  9. Jisses! Så går det när man sitter i andra änden av bordet, men jag såg i allafall när de anlände, eftersom jag då var ute och "tog lite luft" ;) Ler när jag ser den "dramatiska" bilden, de är toppenfina båda två såklart. Klem

    SvaraRadera
  10. Haha.. Så det VAR en gjeng med transer som satt der! Jeg var litt i tvil:) Ditt antrekk på lørdagen var aldeles vidunderlig. Drama coat er som skapt til deg!
    klem

    SvaraRadera
  11. Du är galet elegant i denna outfit må jag säga. Det ser ut som att ni haft en helt fantastisk mollyhelg.

    /Vikkan

    SvaraRadera
  12. Vackraste Rosen!
    Urtjusigt och Lingon hon kan:)
    Kram

    SvaraRadera