söndag 28 april 2013

Lite allmänt trams och fler av samma sort

Första tvättmaskinen rullar, två koppar kaffe i magen och jag har hittat min bredspackel :)

Det senare är jag ruggigt glad för – det blev inte bra att använda mitt roffade nyckelkort från hotellet där vi bodde under Mollyträffen

Gårdagens stass är ett bra exempel på “fler av samma sort”

pageklänningar6

Blenda short dress som är tunn och mjuk. Lite ull i den så den är perfekt under koftor på vintern för en frusen som jag. Tyvärr är den skör (beror troligen på garnblandningen) och går lätt sönder så jag vågar inte riktigt ropa hem ett backupexemplar på Tradera – vill se den live först

Dags för en tur med bredspackeln igen :)

Ha en skön söndag

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Ha en bra söndag du också.
    Det är inte så dumt att hitta rätt verktyg även om en klok kvinna kan fixa till det med vad som finns.
    Tycker om dina fler än en av samma sort och måste nog se hur det ser ut i min Mollyrob.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade väldigt roligt när jag satte ihop collagen och inser att om jag visar alla kommer ni att få se större delen av min Mollyrob :))
      Kramar

      Radera
  2. Den är jätteskön och hade det inte varit för det där kråstramset hade den varit perfekt.
    Men frågan är om man vågar sprätta i det tyget?
    Jag är ju barnsligt förtjust i såna ärmar. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle inte ge mig på att sprätta - minsta lilla slint med sprättaren skulle vara ajajaj ;)

      Radera
  3. Gilla Blenda. :) Jag har.....fyra. :) :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja, de är verkligen sköra men jättesköna. Jag har haft de färger du visar, nu har jag bara en jättesliten vit kvar:) En katt i knät som gosar lite hårt och det är hål..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Har haft en brun sådan som såldes. Skulle inte tacka nej till svart om en korsade min väg:) Kram!

    SvaraRadera