fredag 19 april 2013

Jag har också Traderafyndat………..

……………fast inte i morse som Hilde utan i går

#446 T88 Mononoke dress cabaret

Rasande nöjd med att ha klickat hem en Mononoke T88 i cabaret för 241 kronor :) Nu får det verkligen bli varmare så att jag kan använda den också

Vete sjutton vad det beror på men den här veckan har varit en av de längsta på väldigt länge och jag längtar bara efter att gå och lägga mig

Inte så skrivsugen alltså så jag avslutar med att kasta in min dagens

pagedagens

pagedagens2

Ha en skön kväll så ses vi i morgon om ni vill!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

14 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fynd du och Hilde har gjort och Mononoken är en skönhet. Snygg dagens förresten.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla jag var "tvungen" att göra en passande stass med sjalen som utgångspunkt :)
      Kramar

      Radera
  2. Ja, vilken vecka detta varit. Kan inte minnas att jag varit så här trött på länge. Snyggt fyndet, och snygg dagens! I helgen ska vi sova massor..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro jag vann? med drygt 13 timmar :)
      Kram

      Radera
  3. Fynd är det bästa... :!
    Kramar och höres

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa jag ska bara sova klart så ska vi ha ett riktigt babbel :)
      Kram

      Radera
  4. Woooow vilket fynd!!
    Gissar att du blir såå fin i den:)
    Här är en till som är trött....är det våren, ellere bristen på den?

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. För min del är det ren och skär sömnbrist tror jag och det går ju inte att sova ikapp :o
      Kramar

      Radera
  5. Svar
    1. Japp hur nöjd som helst!
      Kram

      Radera
  6. Vilket kap du med gjorde! Och snygg dagens!
    Vila nu upp dig ordentligt i helgen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håhå 13 timmar i natt - lätt yr :))
      Kram

      Radera
  7. Riktigt najs fynd! Har sett den där på FengxuC och kan inte riktigt glömma hur sjukt snygg den var på henne och tror lätt den är det på dig också.
    Har läst bakåt och insett hur många inlägg jag missat, dåligt dåligt... och insett att shit vad förra helgen rusade i maxfart... Meganajs att träffa dig irl igen och hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!
    Trött är bara förnamnet på mitt tillstånd också i veckan, nästan så jag trott att jag har någon dödlig sjukdom...
    Men nu är det äntligen helg och hoppas du får en kanonbra sådan! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Jag känner som du att hupp vad tiden rusade och jag vill hinna prata mer med dig :) Det blir ju absolut en skånefärd i sommar och då du...Jag har lyckats slagga 13!! timmar och skulle faktiskt gärna sova lite till .....
    Kramar snygging!!

    SvaraRadera