fredag 5 april 2013

Har fått vingar igen

Vilken konstig dag det har varit??? Inte ett enda telefonsamtal och bara två mail

När det är så lugnt blir jag superseg och jag har gäspat så väldigt hela dagen att ögonen tårats och linserna hotat att halka ut

Känner mig med andra ord inte helt på topp så i stället för att bara ordbajsa avslutar jag här med att kasta in min dagens

IMG_6157

Jaha – nu har änglatröjan hittat hem i en ljus variant också. Eftersom jag gillar min blyertsgrå kunde jag inte låta bli den här för halva reapriset som jag sprang på i en lokal butik

Ha en skön afton!

Kram

6 kommentarer:

  1. Har den jag med:) Och den svarta.....
    Gillar med andra ord! Kram
    (Psst! Den 8 maj åker vi bara fram och tillbaka samma dag men vi kommer en sväng till, kan ta det nästa helg:)

    SvaraRadera
  2. Jaa va bra - då får jag ännu en chans att krama på dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, den tröjan är inte alls dum, och snygg som attans. Vi verkar haft likadan dag, en halvkonstig fredag:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å så himla mjuk och skön :)
      Kram

      Radera
  4. Å så fiiiin!! Får man fråga vilken butik (på söder??)
    Kram Lotts

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte på Söder - på Flemminggatan men det finns tyvärr inga kvar - jag och en annan dam tog de två sista :(
      Kram

      Radera