söndag 28 april 2013

Ha!

Så avis jag varit på “mina” skåningar som visat blommor, fjärilar, avtäckta pooler och gud vet vad ;)

IMG_6670

Men kolla här – världens fetaste Kastanjeträdsknoppar :D

Tog en promenad i stan när jag ändå var tvungen att åka in och skaffa en slipkloss. Stannade till på Norrmalmstorg och bara njöt en stund. Inte av vädret direkt för det blåser riktigt illa – men av knopparna. Mmmmm äntligen vågar jag tro att det är dags för oss också.

Allt spacklande och slipande av den gamla byrån är klart och nu kommer det roliga. Inte just nu för jag är för trött men vi jobbar ju kort dag på tisdag och är lediga på onsdag……..

För den intresserade kan jag dels meddela att det här inte luktar ett dugg Odd Molly men gjorde kläderna rena

IMG_6612

och att jag köpt ett nytt insomningste – det jag visade tidigare funkar inte alls för mig

Kram på er

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Haha, vi har inte ens knoppar på nått än:) Här kommer våren i juni tydligen.. Vad blev det för te nu?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra, då vet jag att jag inte behöver köpa sånt tvättmedel:) Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att våren äntligen vill visa sig norröver:) Kastanjeträd i full blom är riktigt vackert!
    Lycka till med byråmakeovern (kan knappt bärga mig tills den blir färdig:))
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag har testat tvättmedlet och det luktar ju inget alls.
    Kramar

    SvaraRadera