tisdag 30 april 2013

Ha! igen

Fast så mycket ha! kanske inte just den här bilden är värd – men ändå – det är blommor

IMG_6708

Lite spretig jobbdag som avbröts av en tur fram och tillbaka in till stan för att hämta min rööööda Nymph strap dress och jag har liksom inte riktigt kommit i fas

Vet dock att jag varken ska tutta på något eller sjunga i kväll för även om jag var så här pass pigg i morse ser jag helt annorlunda ut nu

IMG_6703

Ganska säker på att jag ska vika omkull mig i soffan och kolla säsong 4 av True Blood – känns som en lagom aktivitet

Till er som har lite mer spring i benen säger jag trevlig Valborg!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Trevlig Valborg själv och grattis till vackra klänningen. Maskrosor i asfalten är ju underbart, vilken livskraft och livsglädje att i ren trots sticka upp solgult glada maskroshuvuden.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Här finns det inte spring i benen i alla fall, så det blir hemmamys som gäller:) True Blood är inte alls fel..
    Kram

    SvaraRadera
  3. True Blood är ju inga fel. Den där varulven går ju inte av för hackor;) Grattis till klänningen! Kram

    SvaraRadera
  4. Jeg ELSKER true blood!! Kjempe søtt bilde av deg:)
    klem

    SvaraRadera
  5. Åjo visst är maskrosor värda ett Ha!
    Tänk vad de lyckas ta sig upp överallt och är ett tecken på livskraft. Finns ju en anledning att del av oss kallats maskrosbarn. =)

    SvaraRadera