söndag 7 april 2013

Gårdagens vs dagens

Jo det var faktiskt sant det som stod i tidningarna igår – vi har haft snöbyar i dag ;)

IMG_6160

Härliga Downside up jacket i lilac. Så skön med lite svårburen: dun=väldigt varm, kort=kallt om ben och rumpa. Det här funkade bra utomhus i gårdagens soliga men kyliga väder, men att springa in och ut ur affärer hade inneburit ett evigt av och på med jackan.

Lite annorlunda i dag

IMG_2192x

Bilden är gammal men i dag var det så här minus paraply plus mössa och vantar. Huvan var på under nästan hela utomhusvistelsen för inte fasen är det några milda vindar. Dock inte lika tjurig som jag såg ut då :)

Vill inte riktigt gå med på att helgen ska vara över än. Inte för att jag vantrivs på jobbet men det känns som om jag har för lite tid. Fantastiskt märkligt eftersom jag bara har mig själv att bry mig om och det är jag själv som bestämmer vad jag ska göra.

Jaja först ska jag väl ändå njuta av söndagskvällen……

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Åhhhhh vad fin jackan från Chill Norway är på dig...just den modellen och färgen har jag helt ny och försökt sälja....måste genast hänga in den i garderoben igen, snacka om grupptryck *fniss*
    Hoppas att du har en bra söndag<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Underbara jackan ju! :)
    Vi har också haft en liten snöincident och några timmar senare hagel men det ligger inte kvar iallafall.
    Helgerna går tokigt fort tycker jag. Måste sätta mig och hänga i soffan snart.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det känns som vi har en fin vinter i vår :) Tiden ja, vart tar den vägen, helt galet. Njut kvällen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jo tack, jag märkte allt av snön, var ute och promenerade när det snöade som mest :-)
    Visst är det hemskt att tiden går så fort, även jag känner det som om jag har för lite tid. Är nu hemma igen och längtar tillbaka till Stockholm. Tur att jag har tågbiljetter och får komma tillbaka nästa fredag :-) Jag kan inte riktigt få nog av Stockholm.

    SvaraRadera
  5. Här snöade det i hela 30 sekunder eller nåt. Kan man stå ut med.....Kram!

    SvaraRadera
  6. Hellre denna helgen än kommande med snön då...
    Jag vill också ha vinterjacka som täcker rumpan. =)

    SvaraRadera