fredag 26 april 2013

Fler av samma :)

Vilken konstig dag jag haft? Ömsom mulet med regn ömsom strålande sol. På jobbet var det hur rörigt som helst på förmiddagen sen blev det helt dött efter lunch

Inte så mycket att bekymra sig om för nu jädrar är det fredag – en högst efterlängtad sådan :)

Dagens kvalar in under fler av samma trots att det inte är en Molly

IMG_6157

Japp – gammal bild men exakt så har jag sett ut i dag. Inklusive leendet vilket känns skönt!

IMG_5481x

Det började ju med den här i grått och när allvarlig kärlek uppstod och jag sprang på den beiga till halva priset var det klippt. Vet inte vilken jag tycker bäst om – oavgjort tror jag

Nu ska jag inte sitta här och babbla längre – det känns som om jag borde göra något?

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med, den är skön:) Snygg är den med.
    ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De är jättefina, förstår att du har flera. Göra något säger du? Fira fredag kanske.. Klem

    SvaraRadera
  3. Det du borde göra är att lägga dig raklång i soffan och slökolla på TV och dricka ett glas rött ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. snygg den där tröjan! du med! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Har också två av dessa godingar, svart och beige. Kanske dags att använda dom med.....Kram!

    SvaraRadera
  6. Ang Biltema och galgar så finns det bara några få butiker, Vämdö, Haninge och någon annanstans längre bort. Jag kan shoppa åt dig men det var bara några få pack svarta kvar, några grönturkosa och sen gråbeige.

    Hojta till i så fall! Supersmidiga och det blev så mkt bättre plats i garderoben.

    kram

    SvaraRadera
  7. Samma aprilväder här! Men det går åtminstone åt rätt håll. Hoppas du har en fin helg. Kram

    SvaraRadera