måndag 29 april 2013

Fler av samma och lite som på nålar

Utan några vidare preludier slänger jag in min dagens

IMG_6694

Ser ju helt bedrövad ut :o) För nog börja le igen?

Lyckades klämma till med två exempel av sammalika i dag

pagekoftor2

Timeout wrap cardigan som jag har i fyra olika färger. Älskar modellen och jag tycker att den är väldigt användbar

pageblusar2

Under har jag en av mina 327:or. Perfekt vardagstunika/blus som jag gillar skarpt. Fler färger kommer säkerligen att landa i garderoben

Jag har något på gång här i kväll så jag har inte riktigt tid att bloggenada eller data så jag säger tack för i dag

Må så gott!

12 kommentarer:

  1. Det låter ju spännande...
    Här blir det på nålar rent konkret imorgon då jag ska på akupunktur. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nålsittningen är över - visar i morgon :)

      Radera
  2. Det är lite lustigt jag var ganska sval till den där etappen sen köpte jag en svart för nåt halvår sedan för jag behövde en svart kofta inför en begravning nu har jag även en marinblå och en ruby-vinröd å jag känner mig inte alls klar! Nej då en vit måste jag nog ha och kanske en nougatbrun eller ve å fasa en flytvästorange vem vet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Etappen var wrappen...

      Radera
    2. kan bli fler här - ruby tex :))
      Kram

      Radera
  3. Haha, nu ser jag att du är med i alla fall;) Många lika snyggingar där du:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. 327orna är skitsnygga, jag ska nog köpa mig en sådan klänning...vad de nu heter.
    KRAM Rosen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt klänningen i washed indigo - kommer att bli sketasnygg med lite bränna till. Du kan ha den direkt snygging!
      Kramar

      Radera
  5. Rackarns läcker dagens! Älskar det där halsbandet:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Jätteläcker outfit. Levt i jogging de senaste dagarna, men i morgon får jag nog försöka klä mig ordentligt, Klem och kastanjeknopparna var ju mäktiga.

    SvaraRadera