onsdag 17 april 2013

Att inte impulsshoppa i Odd Molly-butiken

De tre som följde med hem har spanats in ett bra tag

page

Flipping knit pants i mid grey tog slut lite här och var så jag blev glad när jag hittade dem i rätt storlek

Gauze frill blouse var inte heller något svårt val

Burnout scarf gillade jag direkt första gången jag såg den men eftersom jag har några sjalar/scarves sedan tidigare fick den vila lite medan jag kände efter

I Barkarby gjorde jag ett kompletteringsköp

IMG_6067_thumb[2]

Ytterligare ett par Ekberg eftersom Odd Molly slutar med solglasögon och jag verkligen gillar dem

Det var det hele och jag är helt nöjd med det :)

I kväll ska jag på middag så något kvällsinlägg blir det knappast. Kanske kommer jag ihåg att Instagrama lite?

IMG_4199AAAXXXc

16 kommentarer:

  1. Åh de slutar med solisar...då kanske man skulle köpa ett par till.
    Trevlig middag önskar Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kände att jag måste bunkra lite :)
      Må så gott!

      Radera
  2. Har scarfen och den är verkligen superskön! Först var jag lite tveksam- scarf i jersey liksom- men den är sååå mjuk och härlig. (och luktar gott- till och med 10-åringen här hemma kommenterade och undrade vad det var för god parfym jag hade...)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den härlig - och sååå mjuk :)
      Kram

      Radera
  3. Det var duktigt att inte impulsköpa och kul att du fick tag på det som du hade spanat på ett tag.

    Kul med middag, jag hänger med på Instagram :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig väldigt vuxen som höll mig :)) Jag ser dig på Instagram :)
      Kram!

      Radera
  4. Duktigt gjort! Den där blusen är verkligen ursöt och jag är mer än sugen på¨den. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är tunn och lite fladdrig så jag tror att den är riktigt sval och behaglig.
      Kramar

      Radera
  5. Very cool sunglasses. I hope that you have the chance to wear them often :)
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Love them and wore them yesterday. Today they stayed at Hornsgatan -- it's raining again :)
      Kramar
      XOXO
      Anne

      Radera
  6. Snygga köp måste jag säga. Mitt bästa köp på länge är Mollendo leggings, tror du dessa är samma materials?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att dessa är lika dana i materialt - köp om du gillar Mollendo!
      Kram

      Radera
  7. Snygga och bra inköp allihop!
    Hakar på Instagram:)
    Ha en trevlig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa mer Instagram :)
      Kramar (saknar dem hihi)

      Radera
  8. Bra köp och vi köpte nog likadana brillor? Skitnöjd med min i alla fall och scarfen ja...super! KLem

    SvaraRadera
  9. Ah vilken bra smak du har ;)
    Kram!

    SvaraRadera