onsdag 3 april 2013

Att få värstbästa presenten

Nyss var den här

Men nu finns den på Hornsgatan :)

IMG_6143

Ja jag flinar som ett fån men den är så vacker……

IMG_6146

……………..varmt mjukgosig…………..

IMG_6149

………..och alldeles underbar!

Tack vännen – jag blev så himlans glad!

Inte bara för att den är så vacker utan för att någon lagt många timmar på att göra något till mig med sina egna händer – det är stort

Jag är väldigt glad att vi sprang på varandra och att du finns där för mig

Slutar lovsången här innan Lingonet blir generad och ni andra undrar om jag verkligen är helt balanserad :))

IMG_4199AAAXXXc

31 kommentarer:

  1. Helt alldeles underbar....vilken fin gåva!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin! Det är härligt med vänskap :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja - så glad över den!
      Kran

      Radera
  4. The shawl is beautiful and you know that it was made with great love. Lucky us to be able to have such a special friend :)
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Both the shawl and the sender are very dear to me!
      Kramar

      Radera
  5. Den är verkligen jättefin. Hon kan den där Lingon:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket imponerad - jag har tymmen mitt i handen ;)
      Kram

      Radera
  6. Underbar! Vilka färger! Och vilken omtanke!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så rart att jag blir lite överväldigad!
      Kram

      Radera
  7. Ljuvlig! Hon e fin hon lingonet:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är verkligen den bästa vän man kan ha :)

      Radera
  8. Den är ju så jäkla fin! Och vilket jobb hon lagt ner det lilla lingonet:) Och en värdig mottagare av den med! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad du är gullig och jag blev lite överväldigad faktisk - det gick ju inte på en pisskvart precis.
      Kramar

      Radera
  9. Helt underbar och vilken fin gåva. Såna där presenter slår allt liksom såna vänner :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja något egentillverkat slår allt och jag är verkligen glad åt den fina :)
      Kram

      Radera
  10. Vilken underbar present! Jag blir så glad när jag ser din glädje, vilken fin vänskap.Den kommer du nog att få stor användning för. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går nog inte att undgå att se hur glad jag är - blir inte bara varm utanpå som du förstår
      Kram

      Radera
  11. Undrar om min kommentar försvann i cyberrymden.....det brukar ju alltid dyka upp en text med att kommentaren ska förhandsgranskas, men inte den här gången...hmmm.

    SvaraRadera
  12. Svar
    1. Jaaa och jag har den på soffan just nu så att jag kan snegla lite på den ;)
      Kram

      Radera
  13. Ljuvlig, bara så ljuvlig.. Var glad över din vän o ta stor vara på varandra!!
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är verkligen glad över min vän. Att hitta äkta vänskap i vuxen ålder känns speciellt!
      Kram

      Radera
  14. Den är ju helt underbar och ni tillsammans:) Lycka!
    Kramar till dig snygging!

    SvaraRadera
  15. Söt du är - tack :)
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Den är ljuvlig och klär dig verkligen. Jag förstår din glädje både över sjalen som en så god vän gjort till dig, rörande.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen hur gulligt som helst!
      Kram

      Radera
  17. Det är så ljuvligt att se hur tajta ni två blivit. Jag är så glad för eran skull och sjalen, ja, den är magisk :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - vad söt du är :) Jag är väldans väldans glad åt både sjal och Lingon!
      Kramar!

      Radera
  18. Fantastiskt handarbete och nu kan hon ju hänge sig åt att dejta istället eller hur? ;)

    SvaraRadera
  19. Ja hon är duktig denna där och klart det ska dejtas så småningom ;)

    SvaraRadera