söndag 14 april 2013

Åter på Hornsgatan

Med huvud och hjärta proppfullt av intryck och avtryck och sisådär 400 bilder att gå igenom får helgens bravader helt enkelt vänta lite

Lingonet och jag har landat på Hornsgatan där vi sjunkit ner i varsitt hörn och det blir inte så mycket mer i kväll

Något enstaka – å tänkte du på – borde jag ha provat den klänningen – och andra mer eller mindre relevanta funderingar letar sig fram

Inte mycket mer än så just nu……….ganska skönt efter en intensiv men härlig helg

IMG_6453 

Jodå jag har shoppat lite – den här är mjuk och doftar ljuveligt :)

Och tänk att värmen och solen behagade infinna sig i dag :)

Inte dumt – inte dumt alls faktisk

Kram på er!

IMG_4199AAAXXXc

16 kommentarer:

  1. Jag väntar i spänning:) Snygg scarf du köpt dig..
    Hälsa Lingon och ta igen er i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Scarfen är så mjukgosig och luktar gott :)
      Kraar

      Radera
  2. 1000 tack för helgen! Hoppas ni har det mys i sofforna, här var det också kalasväder! Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du kom - det var verkligen en härlig helg :)
      Kramar

      Radera
  3. Tack så mycket för en underbar helg! Jag imponeras stort av ditt/ert engagemang och förmågan att hålla ihop arrangemanget över hela helgen! Hjärtat svämmar över av värme! Kramar och njut av kvällen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Jag blir verkligen glad av ditt tack för det är verkligen en hel del att hålla reda på :)
      Kramar

      Radera
  4. Snygg scarf ja ;-) Ha ha, så komiskt, vi har avlutat våra inlägg på samma sätt. TUSEN tack för en härlig helg, så glad jag kunde vara med!

    Puss och kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å du vet att jag är lika glad för att du kunde komma! Klart scarfen är snygg ;)
      Puss och kram på dig själv!

      Radera
  5. Och en bamsekram och stort tack till dig med! För att du är du och så jäkla cool! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara säga dito! Jag känner mig alltid bekväm tillsammans med dig.
      Bamsekram tillbaka!

      Radera
  6. Tusen tack för en underbar weekend Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Jag kommer aldrg att glömma dina strumpor eller rumpklappen hahaha.
      Kram!

      Radera
  7. Tack för en fantastisk helg! det var så kul att få träffa dig och alla andra underbara tjejer!
    kramar!

    SvaraRadera
  8. Tack :) det var kul att träffa dig och jag kan absolut tänka mig att göra om det ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Kikar in och säger hej.
    Ska bli skoj att ses på Bloggdagen i maj :-)

    Undrar också hur du fått till din FB-gilla-knapp, en sån vill jag också ha. Så du får gärna berätta hur man gör :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte fått någon deltagarlista - när fick du din???? Och visst ska det bli kul att ses! Kommer inte ihåg hur jag fick till det där med FB men jag är supertrött just nu så om jag kommer ihåg gör jag ett litet kort inlägg :)

      Radera