söndag 21 april 2013

Älskar second hand

Hemma på min gata finns inte mindre än tre hyfsade möjligheter att handla begagnat. Mycket krafs och ofta för dyrt men ibland går det att göra riktigt fina fynd

IMG_6597

Som ett par Swedish Hasbeens i nyskick för väldigt beskedlig peng – blir perfekta kompisar till bland annat de här

 

#783 Burning woman dress

#622A Puppa Silk Patchwork Wrap

En sån fantastisk helg vi haft :) Jag har tankat massor av sol och ljus och återigen lyckas undvika att storstäda lägenheten. Lite mör och slö av allt gående kors och tvärs men på ett skönt sätt.

Hoppas ni haft det lika bra!

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Jag blev allt smått avund på dessa då jag såg dem på Insta i går, eller var det i dag? Skitsnygga!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är nog lite konstig för jag får klåda i såna där second handbutiker men kan utan problem handla andras gamla trasor på Bloppis och Tradera....
    Läckra stövlar! Kram

    SvaraRadera
  3. Wow! Vad underbart att kunna fynda sådana fina! Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snygga! alltid lika kul att fynda :-) här har oxå tankats sol och ljus, en underbar helg!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det där blir ju snyggelisnyggt tillsammans.
    Den översta lilla trevliga klänningen kunde gärna få hamna här i Motala, ja inte din då utan en likadan.
    kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Och så blir man så glad också när man fyndar second hand ju! Känns som om man är mer duktig då än när man köper nytt! Kram

    SvaraRadera