måndag 8 april 2013

Alla rätt Minzo!

Nej det här är inget sponsrat inlägg utan helt enkelt en hyllning av bra service :)

Jag beställer en sån här när de bjöd på 20% och fri frakt eftersom jag vet att Odd Mollys lite mer välarbetade linnen och toppar i vettigt prisläge fort brukar ta slut

#671 Burly top almost black

Burly top i almost black

Hur fin som helst men storlekstagen i nacken hade lossnat på ena sidan. Eftersom detta var deras sista i storlek 2 skickade de med en tvättpåse som plåster på såret. Snyggt tycker jag!

Kanske borde jag ha tagit en 3 för den sitter helt annorlunda på mig………….

IMG_6192

Hmmm……. några kilo extra på kroppen gör ju inte direkt hyllan mer diskret och det är verkligen dags att göra något åt det. Men inte förrän efter helgen för den ska bli full av kuligheter och då vill jag absolut inte tänka så väldigt mycket på vad jag äter!

Nu ska här fejas lite för jag får finbesök på torsdag.

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

15 kommentarer:

  1. Åh, kan inte du göra allting två gånger i helgen, den första gången för dej och den andra gången istället för mej. Jag kan inte komma ner själv för att delta, men är med lite grann om du dubblerar allting:)

    Vad fint linnet är, jag har ett likadant på väg till mej, ligger och väntar på att hämtas ut, men det hinner jag först göra imorgon./K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att dubblera så mycket jag orkar även om det hade varit roligare att träffa dig! Å jag tror att du kommer att gilla linnet - så fint och väldigt skönt mot kroppen!
      Kram!

      Radera
  2. Verkligen ett fint linne och en trevlig gest uppskattas ju alltid.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tyckte det var snyggt gjort.
      Kram

      Radera
  3. Åhhh - hvor er den SKØN! SÅ meget flottere i virkeligheden! Du kan bare sende lidt hylde til DK ;))

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha nej den får nog bantas ner lite ;)
      Kramar

      Radera
  4. Jag tycker du kör trippel till helgen, så får du gjort allt många gånger. Tänk bara på hur mycket du kan shoppa :D Snyggt linne, ett sådant kunde faktisk få bo här med:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. OK då kör jag trippel :)
      Kram!

      Radera
  5. Jag gillar Minzo jag med:) Och linnet:) Och din hylla;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår inte hur jag först blev förvånad över att det satt helt annorlunda :))
      Kram

      Radera
  6. Superfint! Jag gillar linnet skarpt.
    kramar och hälsningar
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så himla fiiint!
      Kramar

      Radera
  7. Fint linne som sitter bra på dig! Har också mycket goda erfarenheter av Minzo. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev jätteglad över gesten - verkigt kundvård.
      Kramar

      Radera
  8. Minzo är toppen, även om det är ett bra tag sedan jag beställde därifrån.
    Alltid trevliga.

    Äsch hylla är alltid uppskattat av den manliga delen av befolkningen om inget annat, ;)

    SvaraRadera