tisdag 12 mars 2013

Vill ha mer från S/S 2013!

Kände mig ganska lugn när produktbilderna började komma och det  ett plagg som jag var säker på att jag absolut inte villkors vis kunde avstå från

IMG_5643x

Dyr men hemklickad från deepFLING vilket gjorde hålet i plånboken i vart fall uthärdligt. Ångrar mig inte en sekund och skulle gärna ha den på varje dag :)

Sen började jag prova och då hände det som alltid händer – habegäret vaknar

IMG_5445x

Den här har rusat upp på önskelistan……………………….

IMG_5891x

………..liksom den här och…………

IMG_5899x

…………..den här och………………..

IMG_5895x

…………den här lilla svala sköna saken i ljuvlig färg bor nu på Hornsgatan

Jag tycker verkligen att det är kul att prova och att lägga ut provningarna i bloggen men attans så svårt jag har att stå emot när jag hittar något jag gillar :o)

Skänk mig lite självdisciplin någon!

Kram

IMG_4199AAAXXXc

7 kommentarer:

  1. Du kan få lite av mig, jag är inte sugen på något än så länge:) Jag ser och tycker det är snyggt, men det räcker med det. Jag måste vara jättesjuk:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha... det där känner jag igen...
    Självdisciplin... vad är det? :-)
    All I want is everything... osv. Jo tack, denna vår kommer inte att bli gratis precis. Tack och lov har inte så många affärer på nära håll. Om det nu kan vara till hjälp, jag shoppar ju ändå...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är jobbigt med alla behoven... Den blå bor hos mig med och går under kategorin användbart vardagsplagg, vackra koftor finns det många av... den där vita är ju ljuvlig helt enkelt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den mysig den lilla blå. Jag förr först för färgen men tyckte också att den var så himla behaglig att ha på!
      Kram

      Radera
  4. Jag har inget begär än. Men det är nog inget som inte kan botas med ett besök till OM-butiken ;-)

    kram

    SvaraRadera
  5. Man får ju aldrig nooooog! Skulle inte du sluta lägga ut provbilder? Det hjälper inte det minsta mot habegär att se dina foton, förstår du fröken. Inte snällt mot svaga tigrar ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Iiiiik! ALTFOR mange fine saker..... Jeg vil ha den hvite heklede jakken, men jeg synes den er for dyr:(
    klem og takk for fin prøvning:)

    SvaraRadera