tisdag 19 mars 2013

Vill dra något gammalt över mig………..

…………men jag ska pigga upp mig med lite filmtittande i stället

Med humöret i botten och utan skrivlust bombar jag er med bilder på mitt senaste kökspimp i stället för att krysta fram ett inlägg

Jag vet inte riktigt var eller hur de ska stå än – utspridda eller alla fem i grupp. Det ger sig så småningom tänker jag

IMG_5968xx

 

IMG_5969x

 

IMG_5970xx

 

IMG_5971xx

 

IMG_5973xx

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Fasen vad snygga!!! Allihop. Shopsade i din by antar jag? Jag vill också kolla film, har bara inte masat mig iväg till posten där 2 st väntar på mig. Klem och fortsatt fin kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr i fysisk butik här- Kunde inte låta dem stå kvar :))
      Kram

      Radera
  2. Snyyygga ljusstakar! Kommer bli sååå fint med tända ljus i sen :)

    Film är oerhört bra när man dragit täcket över huvudet. Går liksom att plocka med sig laptopen under täcket. :) Se till att se nåt riktigt avkopplande nu. Det ska jag också göra ikväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillade dem direkt så jag insåg att det var lika bra att slå till innan de tog slut :)
      Kram

      Radera
  3. Hoppas inget allvarligt hänt. Ta hand om dig, inte ska väl du dra något gammalt över dig..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå bara en sån där uschdag - blir så satikens less på att det är vinter igen!
      Kram

      Radera
  4. Såna dagar har man ibland. Snygga stakar;) Kram

    SvaraRadera
  5. tjusigt!
    Och du kan ju alltid dra något nytt över dig istället. :) :)
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi ja snart kanske :))
      Kram!

      Radera