torsdag 28 mars 2013

Tokfyndat :)

Även om jag egentligen inte orkade gå ut så måste jag fylla kylskåpet lite. Att det dessutom låg ett paket och hoppade hos mitt ombud gjorde att jag så småningom klädde på mig och masade mig ut

Paketinnehållet får ni se i morgon för fyndet gjorde jag hos Stadsmissionen

IMG_6066

En fullt fungerande Ergorapido för 200 kronor kvalar ju lätt in i kategorin “bästa köp”

Ganska skitig och otömd men efter isärplockning, dammsugning och avtorkning ser den knappt använd ut

Mathandlingen eller rättare sagt glasshandlingen blev däremot inte lika lyckad. Febersvettig och smått rusig efter dammsugarfyndandet tog jag fel igen :(

Slet åt mig den här som jag tycker är skitäcklig………..

…………. i stället för den här goda

Förbaskat irriterande och jag orkade inte gå ut igen så jag får väl plåga i mig de där äckliga framåt kvällen ;)

Ha en fin kväll!

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Superfynd verkligen!
    Krya på dig vännen,
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åsså är den röööd :)
      Kram

      Radera
  2. Grattis till fyndet:)
    Jag är inget stort fan av Magnumglassar men dom översta verkade verkligen apäckliga. Kanske du är täppt i näsan så att du slapp känna smaken;)
    Krya på dig kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha om du visste så rätt du hade :) Klart jag åt av dem trots att jag inte kände mycket smak - perfekt alltså
      Kram

      Radera
  3. Haha, och smaken är som baken - för jag gillar INTE magnum, men just de där översta gillar jag faktiskt! snygg dammsugare!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen då är vi lite lika - jag gillar heller INTE magnum - förutom dem i "min" kartong :))
      Kram

      Radera