lördag 9 mars 2013

Svårt att tänka sig

att grå grå grå

IMG_5886

snart ska förvandlas till det här

IMG_1817_thumb[3]

Jag längtar riktigt riktigt mycket efter sprittande vår nu och önskar att den skulle skynda sig

Gick in till stan för att klara av ett par uppdrag inför lite roligheter i april och passade på att göra en provning hos Mathilde – bilder kommer när jag redigerat klart men naturligtvis provade jag den här

Japp – den är svårslagen :)

Hos Mathilde “råkade” jag också köpa mig en födelsedagspresent även om det är lite för tidigt. För två år sedan “fick” jag ett par ljusa halvhöga Primeboots med nithjärta och den här gången blev det så här

pagexxxx

De kommer från Old Gringo som har samma ägare som Mexicana Boots

Fanns bara ett par 37 kvar så betänketiden blev i stort sett 3 sekunder och jag behöll dem på när jag gick ut ur butiken. Det kändes faktiskt omöjligt att ta av dem igen :o)

Kanske bäst att bloppa lite till………

Ha det bäst!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. =)
    Jo det var ju så det kändes med mina Cuadraboots i Mexico; de satt liksom fast.
    De får absolut hänga med till storstan.
    Ja längtar både dit och till vårsol på näsan.

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns lite overkligt att det snart kan bli så vackert. Kom hem från Österrike idag - har varit en vecka på skidresa - och nere i byn var det näst intill vår, fåglarna sjöng och det var riktigt varmt. Så det kändes lite tråkigt att landa hemma i Sverige idag och inse att våren inte riktigt har kommit hit än.

    Provningen ser jag fram emot!!

    Och vilka fina stövlar du har "fått"!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har ett ställe i min stad som kryllar av körsbärsträd. Igår passerade jag den parken och började nästan att gråta, alla träd har sågats ner av kommunen, förmodligen någon sjukdom:(
    Den där virkade saken och dojorna är ju helt underbara!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, skulle vilja vara där när det blommar!
    Vad härligt att känna så att du tillochmed promenerade iväg med dem!
    Kram

    SvaraRadera