torsdag 14 mars 2013

Superkort

Jag är inte alls på skrivarhumör – träningsvärken from hell får mig snart ner i soffan

Blir så trött på mig själv som inte tränar som jag ska så jag har köpt mig 10 timmar med en PT. Första passet i går var ingen lek. Vi tog reda på var jag står så att han kan lägga upp ett bra program. Alltså lassades det på ganska bra med vikter och i dag vet jag att jag lever! Undrar om jag kommer ur sängen i morgon…..

IMG_5931x

Jag fortsätter med mitt evinnerliga koftande och hoppas att klännings eller rolig komboinspiration ska infinna sig

IMG_5935x

Den här något krystade posen beror på att jag ville försöka visa de sidenrosetter jag knutit genom bootsens hank mitt bak :) Dessutom blev proportionerna på bilden galna när jag beskar den men mina armar säger att jag inte orkar rätta till det

Nu soffa!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Har också ont i armarna efter jobbigaste träningen ever: HLR-kurs. Men gissa om jag kan göra hjärtkompressioner i rask takt nu. =)

    SvaraRadera
  2. Så lurt med personlig trener! Jeg heier på deg:) Jeg synes du er kjempe fin idag. Det går jo litt i perioder hva man liker å kle seg i. Akkurat nå bor jeg i peace army pants og en eller annen jumper. Mest fordi at jeg får plass til en tykk ull strømpebukse under:)
    klem

    SvaraRadera