fredag 8 mars 2013

Sötaste paketet från sötaste skåningen :)

Överraskningspaket är de allra bästa. De där som kommer helt apropå och som man inte har en susning om vad det innehåller

IMG_5861

I paketet med hjärtan hittade jag detta :)

IMG_5868

Naturligtvis ska jag ha ett fint påskägg med rosor! Lite finfin choklad på det och jag fnissar lyckligt

Tack vännen – älskar ägget!

De andra paketen var också hyfsat skojiga att få även om jag visste vad de innehöll. En grej som jag är särskilt nöjd med att ha hittat snuskbilligt på Tradera får ni se i morgon

Nej det är ingen Molly;)

Molly på kroppen är det däremot mest varje dag

IMG_5879x

Vår på överkroppen och vinter på fötterna funkade fint

IMG_5881x 

Jag fortsätter på mitt hemmaslappartema och avnjuter ett par vampyrrullar liggande i soffan

Önskar er en synnerligen trevlig fredagskväll!

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Så roligt med överraskningspaket:)) och outfiten är ju perfekt i detta väder!
    Trevlig vampyrfredag:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Överraskningspaket är det bästa som finns! Och vad gulligt innehållet var :-)

    Vet inte om jag misstolkar (jag också) men du blir inte besviken - sydafrika krockar inte med nåt annat än grynets 1-årsdag!

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi nej jag har förstått det nu och pustar ut!
      Kramar

      Radera
  3. Yes vad kul att den kom fram!
    Och superfin dagens. Inspo. :)
    kram

    SvaraRadera