måndag 18 mars 2013

Paket och matlagning

Vilken bra dag!

Inte nog med att jag vann 5 säsonger av en kul TV-serie, jag fick paket också. Visserligen ingen överraskning eftersom jag beställt och betalat den själv – men ändå

#327a light cotton embroidered dress washed indigo

Efter provningen hos Mathilde var jag bergsäker på att jag skulle ha den. Älskar färgen och att den är tunn, sval och mjuk. Självskriven i resväskan på sommarens resor till Mallis och Lingonhooden!

Försökte mota den annalkande nyvintern med lite powder

IMG_5937x

IMG_5936x

Jag är lite generad när jag fotar på jobbet så det blir ganska ofta fort och fel. Jag har alltså inte klippt av skallen och tagit på mitt mest sorgsna ansikte med avsikt.

Det där med matlagning innebär att jag för första gången på evigheter lagat en riktig middag en vardag. Kände att jag måste nämna det ;)

Bäst jag tar fram den berömda täck-kjolen nu – den lär behövas i morgon……..

Kram å ha det fint!

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Och snacka om perfekt tajming nu när vargavintern kommer åter, bara att krypa ner under filten och se film:)
    Bra val med klänningen, kommer att bli kanon om bara värmen vill komma.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle gärna ta på mig klänningen direkt haha - precis som ett barn som får en ny leksak :))
      Kram

      Radera
  2. Grymt avundsjuk på täckkjol- kommer bli ett självklart val för nästa vinter! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt super så ja - du måste köpa en!
      Kram!

      Radera