onsdag 27 mars 2013

Miniprovning hos NOOS

Jag hade en rabattkod på 25% hos Noos och när Shopaholic skrev att de lyckats få tag i några What a mesh dress stack jag dit för att prova. Det fanns en 2 och en 4 med betoning på fanns :))

IMG_6043

Den kommer helt klart att vara mycket snyggare utan jeans och med lite klackar

Som ni ser är den rejält urringad så något extra under är ett måste. Skulle gärna ha provat 1 också för att kunna jämföra men eftersom 2 är gränsfall över bysten så hade det troligen inte fungerat med en mindre storlek. Kanske ska min sömmerska få trixa lite med den men den ska luftas först så att jag kan känna efter ordentligt

IMG_6046

Ja hmmm bry er inte om att jag ser livrädd ut – tröjan – Absentee jumper som jag provar i storlek 1 är alldeles underbar. Mjuk och behaglig och jag gillar den mycket

IMG_6049

Se så lycklig hon är med en Buzz short dress i storlek 3 på kroppen :) Precis rätt för mig som tycker att 2 satt väl tight upptill när jag provade hos Mathilde

Det var nära att alla tre hamnade i påsen men jag lyckades lämna kvar en av dem men nu när jag tittar på bilderna känner jag att jag borde ha valt annorlunda så snälla hjälp:

Vilken är bäst – Absentee jumper eller Buzz short dress???

Jag håller på att bli riktigt förkyld och har feber så jag stannar hemma från jobbet i morgon och försöker sova bort eländet. Inte så konstigt alltså att jag varit dödstrött de senaste dagarna och inte riktigt orkat blogga eller läsa andra bloggar

Ha en skön kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Gillar Absentee jumper bäst på dig!
    Jag "fyndade" Cabriolet scarf hos NOOS för min rabattkod! :-)
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Jag säger buzz short dress!!!
    Krya på dig .
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Och jag säger TA BÅDA! :-) Alla tre!

    SvaraRadera
  4. Klänningen bor också här hemma :-) Kände först att den kanske var lite lång på mig, men jag börjar mer och mer vänja mig vid längden. Med ett par klackar till så blir den perfekt.
    Jag tycker nog att absentee sitter riktigt fint på dig, snyggt med en ljus tröja till våren. Men buzz är ju också fin..... Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, svårt! Båda är ju sååå grymt snygga! Jag skulle tagit Buzzen och vänta med absenten för den verkar fler tagit in och finns nig kvar längre. Dessutom billigare och alltså mer rabatt med 25%-arn. Så då har du ju tjänat mer ha ha (tjejmatte när det är som bäst)

    Krya på dig nu sp du blir frisk till helgen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Hihihi. Jag tycker bäst om absentee. Fast den andra är mer hottie om man säger så. :) :)
    Kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  7. Jag säger också Buzz. Skitsnygg urringning och lite mer speciell tycker jag. Sitter finare på dig också.
    Krya på dig snabbt! Jag har i alla fall fixat nu så du kan sova i natt... ;o) Kram snygging!

    SvaraRadera
  8. Jag röstar också på Buzzen, färgen klär dig.
    Hoppas du snart känner dig pigg o kry igen.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  9. Glad att så många ville tycka till! Jag har Buzzen här hemma men vete fasen om den ska stanna kvar - gillar den men det här velandet är inte likt mig så troligen ska den tillbaka ;)
    Kram på er!

    SvaraRadera