lördag 23 mars 2013

Lördagen som svischade förbi

Rätt som det är slår klockan nästan kväll och jag inser att det är skymning

En fördel med att det är kallt är att jag kunde vädra min fina Ganymede som fortfarande har en svag brandröksdoft efter att ha blivit genomrökt intill en eld vid Odd Mollys isvisning i januari

IMG_5994x

 

Förutom blomjakt – lyckad – kämpade jag mig igenom en provning på Åhléns

IMG_5998

Det är verkligen inge’ kul att prova underklänningar modell hålla in. Kan ju säga att det var betydligt fler än tre stycken som åkte av och på i ca 45 minuter innan jag hittade rätt :o) Inget man gärna gör om i brådrasket så jag slog till på två olika modeller när jag ändå var i farten och dessutom kunde utnyttja min 20% rabattkupong

Och jag tänker varken utsätta mig själv eller er för provningsbilder men jag ska försöka googla fram produktbilder

Lite disk och badrumsstäd avklarat på det så nu blir det film och slapperier

Ha en fin kväll!

rose-icon_104912906mini

7 kommentarer:

  1. Solen har skinit i hufvudstaden också ser jag, härligt. Mkt intresserad av de där "hållain- underklänningarna och hoppas på bilder om du lyckas och vill såklart. Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer bilder i morgon!
      Kram!

      Radera
  2. Bra jobbat säger jag. Det finns inget värre än att prova slimmisar. :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näää fy farao så slut jag var :)
      Kram

      Radera
  3. Min päls åker jojo mellan källaren och entreplan...
    Inte lätt det där med underklänningar:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt största bekymmer är att pälsen fortfarande luktar brandrök :(
      Kram

      Radera
  4. Ojojoj såna provningar blir man ju genomsvettig av! Fast jag skulle verkligen behöva investera i en sån!
    Kram

    SvaraRadera