lördag 2 mars 2013

Ja e så avundsjuk………..

……………på de här två snyggingarna

page

………som minsann har premiärdruckit kaffe i solen på sin uteplats och premiärhaft sina Converse i sin soliga – lägg märke till soliga! trädgård

Vad har jag förutom ont i magen

IMG_1340x

Jo depressionsväder med ilsken issnö och vidrig nordanvind

Ska det verkligen vaaa så här?????

Hahaha klart det ska – ingen fara på taket – försöker bara vara lite rolig :o)

Jag är hur glad som helst för jag har lagt vantarna på något alldeles underbart här på morgonkvisten

Och bara för att fjanta mig lite till så sparar jag visningen av det underbara tills i morgon

Må så gott oavsett väder :)

Kram

17 kommentarer:

  1. Tydligen ska det vara så här. Vi har ingen vår vi heller tyvärr.
    Nu är jag nyfiken på vad du lagt vantarna på:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något ouppnåeligt hihi.
      Kram

      Radera
  2. GRATTIS till det underbara :-)
    Blir toppensnygg på dig!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag hoppas verkligen att tvillingarna får plats.
      KRAM

      Radera
    2. Klart att de får!
      Jag har ju en 2:a på min :-)

      KRAM

      Radera
    3. Hurra - bästa kommentaren någonsin tror jag :)
      KRAM!

      Radera
  3. Å andra sidan bor du i världens vackraste stad och slipper dryga skåningar ;)
    Och solen gick i moln vid lunchtid kan jag trösta dig med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha mina" skåningar är bara underbara!

      Radera
  4. Flytta Söderut!! Du är hjärtligt välkommen :-)
    Tror jag vet vad det är du lagt rabarber på - håller tummarna för att den passar!
    *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte utan att jag är väldigt sugen på flytt ibland!
      Jag törs inte riktigt hoppa och skutta innan jag provat den :o)
      Kram

      Radera
  5. Vad spännande, vad kan det vara? Här är det också snö:( men eftersom jag varit sjuk gör det inget alls:) Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är något helt fantastiskt för en galen Mollyista - ett snudd på oåtkomligt must have :)
      Kram

      Radera
  6. Nej...jag vill verkligen inte att det ska vara såhär...var är våren? Nu blir jag mycket nyfiken på vad du kommit över, spännande!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja var farao är våren jag fryser!
      Kram

      Radera
  7. Ja vet! Å den kommer säkert att funka utmärkt! För övrigt är jag lika avundsjuk som du...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag börjar hoppas och tro att det går bra med tanke på tidigare kommentarer.
      Kram

      Radera
  8. Blev lite konfys när jag såg mig själv här och undrade om jag kommit åt någon knapp och skiftat blogg:))
    Önskar att solen och våren alldeles snart kommer till dig med:)
    Kram på dig själv snygging!

    SvaraRadera