söndag 24 mars 2013

Gårdagens inköp

Eftersom jag är så väldans nöjd med båda prackar jag på er följande information :)

CB2002SKI

Scandale - Cup Sized Control Dress

Allt-i-ett och med ganska kraftigt stöd. Liten i storlek för er som är nyfikna. Jag fick gå upp två kupstorlekar

 

2541tru

Flexees Instant Slimmer® Firm Control Full Slip från Maidenform

Inte lika mycket håll-in och man har sin egen BH

Båda klänningarna har en hank/hyskknäppning i grenen så man behöver inte krångla av sig hela stassen om man ska besöka de små flickornas rum

Som vän av ordning retar jag mig särskilt mycket på att just denna typ av plagg modellas av hungriga tjejer i ställer för vanliga kvinnor men jag googlade förgäves efter bilder på kvinnor med lite mer hull

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Det är ju inte precis kul att prova såna däringa saker...
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nääää det är det inte - trött, svettig, hungrig, kissnödig och allmänt less blir man ;)
      Kran

      Radera
  2. Haides bad och underkläder på Humlegårdsgatan har bästa utbudet av klämma in och upp för oss med välväxta tvillingar samt som i mitt fall, ett par rejäla volanger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah - tack snälla testar där nästa gång jag tycker att jag behöver slätas ut :)
      Kram

      Radera