lördag 30 mars 2013

Bakom mina solglasögon………….

Sådärja – nu är de provgådda och med beröm godkända!

IMG_6067

Sitter superskönt på och ger behagligt och alldeles lagom skydd

Gick i sakta mak in till city och upptäckte blott ett enda vårtecken som jag i och för sig lika gärna hade sluppit - gräsmattorna bakom Regeringkansliet stank alldeles förbaskat. Jag var tvungen att andas med öppen mun vilket resulterade i en våldsam hostattack. En sån där frustande, tårsprutande, snorig attack som är föga smickrande och nästan får en lins att trilla ut ………………….

Nåväl jag är mycket mycket nöjd med mina solglasögon……..vackert så tycker jag :)

Ha det så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Ja vad fanken är det som får gräset att stinka så förbannat?! Har känt det några gånger här med....Kram!

    SvaraRadera
  2. Vet inte och snart mådte jag försöka googla fram det. Inte hundskit i alla fall för folk är bra på att ploka upp efter sina raringar just här.
    Kram

    SvaraRadera