onsdag 20 mars 2013

Att vänta ut en Molly

Jag köper många plagg till fullpris - visst gör jag det. Sådana som jag måste-ha-nu-annars-döööör-jag, som Dudette jacket, och sådana som jag tror kan bli svåra att få tag i senare

Men så finns det plagg som jag gärna vill ha och är ganska säker på att få tag i senare på ett eller annat sätt med en humanare prislapp, så jag väljer att vänta på att de ska komma mig väg

Ett sånt har landat här i dag :)

#49 Crochet jacket lite powder

Crochet jacket i lite powder

Fyndad på Blocket till HM-pris. Ganska smutsig så hon har fått sig ett bad men helt felfri

Nu fortsätter spanandet efter systerkoftan i indigo :)

#49 Crochet jacket indigo

Jag tycker fortfarande att det är lite kul att ha plagg att längta och spana efter

På den listan står även två klänningar som jag ångrar som attan att jag inte köpte när de kom men någon gång ska de nog hitta hit

Helt färdig efter kvällens PT-pass avslutar jag här

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

10 kommentarer:

  1. Grattis till fyndet! Jag gör också som du. Köper till fullpris när det behövs, men gillar att leta efter lite äldre plagg. Kul när man gör ett fynd :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar verkligen det där ha ha något att spana efter .))
      Kram

      Radera
  2. Kul när efterlängtade plagg hittar hem..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket uppiggande i skitvädret hahaha
      Kram

      Radera
  3. De jakkene er så kule!!! Vi må få se deg i den snart:)
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill ha den på genast men den har inte torkat än :)
      Kram

      Radera
  4. Blocket är bra men det finns en del "skitstövlar" som vandrar runt där med man får vara på sin vakt! Jag blev blåst på en kappa nyligen ( och en500lapp...) får väl dra den från övriga fyndpriser jag slagit till på....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köper från säljare i Sthlmstrakten som går med på att ses. I sällsynta fall handlar jag av andra men då använder jag Internetgirot.
      Kram

      Radera
  5. Ps Den där tröja/jackan kommer kanske att flytta hit någon dag med! Kram

    SvaraRadera