måndag 25 mars 2013

Att hitta den rätta

Hade en kombo i huvudet och grundbulten var en svart klänning utan krusiduller

Hittade denna som är perfekt för mig på Indiska

IMG_6021x

IMG_6022x

Slät och lite åtsittande upptill men rejäl vidd i kjolen :)

 

anigifIndiska

Inte så kul med stöldmärkningen kvar kanske men killen som fotade hade jätteroligt och frågade om jag inte skulle prova något mer :))

Om allt blev som jag tänkt mig blev detta dagens och kombon får ni se i kväll

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Ha, ha - underbar bild!!
    Jag är lätt avundsjuk på ditt hår... Superfint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den lite kul :)
      Kram

      Radera
  2. Vad fin! Och du kanske gjorde den där killens dag? :-)
    Massa kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanske - han hade minst lika roligt som jag :)
      Kram

      Radera
  3. Vilken fin! Man kan verkligen hitta saker på Indiska ibland.
    Förstår att fotografen hade roligt; hur ofta blir man antastad på Indiska som kille liksom. ;)

    SvaraRadera
  4. Det var väldigt lite kunder och det märktes att han tyckte att det var ett kul avbrott hehe

    SvaraRadera