söndag 17 mars 2013

Att göra sig en klänning….eller inte :))

Nja jag lyckades väl göra en liten klänning med betoning på liten :) Det såg väldigt hoppfullt ut från början när jag hade lyckats dra ut den till en längd gott och väl under knät

Fegade lite och vågade inte låta den torka hängande – var rädd att det skulle bli långa aparmar på den – så den fick ligga ner

IMG_5948xxxxx

I stället för klänning blev det en långvariant av tröja :)

För att behålla klänningslängd skulle den antingen fått hänga på galge eller så skulle jag ha övervakat torkandet och dragit i den lite då och då. Gillar den ändå och vet inte om jag kommer att försöka skapa om den igen.

Nu mat och soffhäng!

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Långtröja blev bra det med tycker jag:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker den är fin som den är :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag är nöjd:)
    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Roligt att ha projekt. Tyckte den blev tjusig som långtröja!
    Kram

    SvaraRadera