söndag 3 mars 2013

A Molly dream come true :)

Vilken alldeles fantastiskt skitjättebra lördag det var igår!!!!!

Nejdå min mage bråkade och vädret var skit med blåst och snöblandat regn ;)

Men även om man inte riktigt vågar sig utanför dörren finns det ju möjlighet att datorklicka

Burning woman dress

Jösses – hon är på väg till Hornsgatan

Från supersöt kompis som jag lärt känna tack vare bloggandet – Cia du vet att jag älskar dig lite va……….

Det enda lilla orosmomentet  – ska tvillingarna få plats eller måste jag lägga ut en hel hög med pengar på en bröstförminskning – verkar inte vara så farligt med tanke på kommentarer i tidigare inlägg.

Mycket glad för det ;)

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Det är verkligen en drömklänning!!! Grattis!!!

    Krya på dig och hoppas även Stockholm får lite sol idag.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Å ja vi har haft sol men isigt kallt. Gör inget - jag byltade på mig och promenerade ett par timmar.
      Kramar

      Radera
  2. Grattis! Den är verkligen fin! Överdelen med spetsen anser jag vara töjbar, rymlig. Håller tummarna det kommer passa dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Grattis, såg allt att den blev din:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad kul! Mängder av grattis till den! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jag fick min hem ungefär en månad sen efter flera års letandet. Klänningen är så vacker och passformen så kvinnlig.

    SvaraRadera
  6. Den kommer att passa som handen i handsken tror jag och verkligen klä dig, ser fram emot bilderna.
    Och tänk det gör inget att det är snålblåst idag, vi fick ju sol!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  7. Wihiiiii!
    Grattis till den fina.
    kramar

    SvaraRadera
  8. Så du slog till på den fina:) Håller tummarna för att twinsen får plats! Kram

    SvaraRadera
  9. En nackdel med att vara ovan vid att ha kommentarsgranskningen på är att man kan glömma att gå in och släppa fram kommentarerna :o)
    Kram på er!

    SvaraRadera