måndag 11 februari 2013

Vampyrfilm eller förbereda bloppis?

När jag inte lyckades hyra Reservoir Dogs i lördags fick jag hjärnsläpp och fick med mig en Hamiltonfilm och någon mysko vampyrrulle där ploten är att Abraham Lincoln var vampyrjägare……

Ja jag inser ju hur löjligt det låter medan jag skriver :))

Lyckades ta mig igenom ca 20 minuter av Hamilton och vampyrrullen är laddad men jag är inte på humör tror jag?

Samtidigt irriterar det mig lite att inte titta på något jag betalat för

Kanske ska jag börja förbereda min bloppis som kommer på söndag i stället för nu är det dags på riktigt efter dagens busande hos deepFling :o)

Trist att det ska vara så kallt och att jag är så trött att jag helt saknar fantasi när jag ska klä mig på morgonen. Den där superroliga outfiten jag kom på när jag skulle somna är helt bortblåst och så blir det jeans och kofta igen

IMG_5584x

Gillar allt jag har på mig men är ruskigt trött på att fota mig i dåligt ljus utanför en av toaletterna på jobbet

Inser att jag gnäller och bestämmer mig för att ge vampyrerna en chans och er en paus

skull_and_roses_with_crown_of_thorns_by_al_rio_sticker-p217144278093448369envb3_400

13 kommentarer:

  1. Abraham Lincoln Vampire Hunter antar jag att du hyrt och jag tyckte den var superbra :) Vampyrlover som man är funkar allt med vampyrer och den här var helt klart sevärd...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste hålla med - pausar en stund nu för att fixa te o mackor och jag kommer att titta klart :)
      Kram

      Radera
  2. Dina fina booooots. Gillar så.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog det snyggaste jag har att stoppa fötterna i. Nu åter till bad ass Abe Lincoln.......
      Kramar!

      Radera
  3. Eftersom jag ändå inte kan ha dina bebisstorlekar tycker jag du ska ta vampyrrullen;) Precis sim Vivvi så gillade jag den mycket! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha toka :) Filmen var faktiskt bra och jag sparar bloppisförberedandet och hoppar i säng!
      Kram

      Radera
  4. Åh, då måste jag få tummen ur och se den filmen:) För mig får du gärna ägna dig åt floppys;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar väl bloppis :))
      Kram vännen

      Radera
  5. Känner igen det där med att betala för film som sedan inte ses. Har hänt så ofta att jag numera har hyrfilmsförbud... :o)
    Skit i ljuset, kul att se stassar oavsett ljuskvalitet, för du klär dig megasuperbra! Och inspirerande! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack underbara människa - precis vad jag behövde höra just nu när jag känner mig helt platt
    Jättekram

    SvaraRadera
  7. Håller med, svårt med ljus och kläder i den här kylan. Och synd kasta filmpengar i sjön, man vill ju få valuta för dem! Grattis till dudetten, den kommer passa dig perfekt :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Gøy med bloppis! Outfiten er kjempe fin og jeg er så misunnelig på de skoene!!! Vet du hvor jeg kan få tak i slike?? Kan du kansje sende meg en link? Jeg gleder meg forresten til å se deg i Dudette jacket. Gud, den er lekker!!
    Klem og god natt:)

    SvaraRadera
  9. Haha... Abraham Lincoln och vamyrer! Gav du dem någon chans? Och här kommer mer buteljerad energi till dig! Jag har nämligen så det räcker och blir över! Kram

    SvaraRadera