tisdag 5 februari 2013

Till alla oroliga……..

…..…………..vill jag nu bekräfta att allt gått bra ;) Snyggoväskan är hemma!

c1049vl-2000

Så nöjd med den tyska butiken – trevligt bemötande och snabb leverans. Jag beställde i torsdags och i dag är den hemma på Hornsgatan. Att frakten bara kostade 4,95 Euro var ju heller inte illa. Hur nöjd jag är med väskan ska jag inte ens gå in på….har knappt tid att blogga. Vill mest sitta och klappa på den och tindra med ögonen :)

I kväll gäller det att lägga sig tidigt så att jag är utvilad för i morgon bitti klockan åtta ska jag ha lönesamtal och vara fulladdad med argument för en löneförhöjning.

Stockholm 23-24 mars 15x

Suddig men glad i några av mina absoluta favoritplagg: Mistress melton coat, Dish blouse och Cascais scarf och en Campomaggiväska :)

Tror att bilden är tagen i mars förra året

Ha det gott och kram!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

14 kommentarer:

  1. Vad skönt att den är där den ska vara:) Himla fin bild på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du - jag trvis superbra i just den stassen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Meeen vad skönt att den kom!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst var det skönt att slippa oroa sig :))
    Kram

    SvaraRadera
  5. haha, stort grattis, snabbt levererat ju! Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mäkta imponerad av hanteringen!
      Kram

      Radera
  6. Så skönt! Då slipper vi dra igång skallgång:)
    Lycka till morgon, klart att du ska ha rejält lönelyft!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä ingen skallgång haha :)
      Kram

      Radera
  7. Skönt att den kom fram! Och himla fin är den :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jaaa den är sååå fin :)
      Kram

      Radera
  8. Fy fan vilken läckerbit! Och då menar jag både du och väskan;) Kram

    SvaraRadera
  9. Jag tror jag älskar dig människa! Tack för komplimangen den behövdes verkligen just nu :)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Väldi8gt snygg väska, förstår att du är nöjd med inköpet :) Jag är oxå ett stort fan av Campomaggi, så om du vill får du gärna dela med dig av den tyska affären? Alltid skönt med tips från någon som provat, tycker det är lite nervöst varje gång jag handlar från en ny oprövad shop.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog ät det lite nervöst att handla i en utländsk webshop för första gången. Kolla i måndagens inlägg " Jag vill ha min väska....." Där finns länk till butiken.
      Kram på dig och lycka till :)

      Radera