torsdag 28 februari 2013

Sweet Sweet Briar blouse

Om man traderar hem något strax före jul när det är för kallt att använda den kan det hända att den hamnar långt bak i garderoben och hittar fram först i dag ;)

Det var tur det för jag gillar den riktigt skarpt. Fick korn på den i Barkarby i våras men tyckte att priset på någonstans runt 1.200 var väl saftigt så den fick stanna där ute

IMG_5772x

Till och med den matchningsgalna Tigern måste ju bli grön när hon ser att mobilskalet passar perfekt i outfiten :)

IMG_5775x

Här försöker jag se lite svår och mystisk ut – går väl sådär men jag tycker bilden är lite kul

Fortfarande tokmycket på jobbet och så har jag lite problem med Blogger och annat jox så jag är fröken tröttmössa

Inget datande i kväll alltså – bloggenadandet sparar jag till fikat i morgon bitti

Sköt om er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Snygg färg på den där, så jag kan gott förstå att du är glad du hittat den:) Snygg och mystisk var det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Finis :) O tack snälla för fina Melton-kappan...Hämtade ut den i måndags o jag är helnöjd :)

    SvaraRadera
  3. Mystisk är bra!
    Himla fin outfit tycker jag och längtar tills min Briar blus kommer att passa fint.
    kramar och hoppas kvällen är lugn

    SvaraRadera
  4. Härlig färg som passar dig perfekt. Riktigt härligt matchat också med mobilskal och allt :)

    Tycker du lyckas bra med mystiken i blicken :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Vad fin du var i den! Har haft lite småkoll på den men fått för mig att jag skulle bli likblek i just den. Men den ljusrosa har jag.
    Kram

    SvaraRadera