lördag 23 februari 2013

Sol på Hornsgatan………..

…………..och här sitter en alldeles klarvaken och pigg Ros hungrig på både frukost och på att ta itu med saker

IMG_5727

Enda nackdelen med flödande sol är att det blir beklämmande tydligt att samtliga fönster borde putsas. Inte så kul i minusgrader så det får vänta hur jäkligt det än ser ut

Det där med hungrig på frukost är faktiskt det bästa – jag brukar väldigt sällan kunna äta något ordentligt på morgonen och oftast nöjer jag mig med en proteinshake som går relativt lätt att klämma ner :)

Med det sagt går jag ut i köket och fixar filfrukost

Ha en härlig lördag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Hällre sol och smutsiga fönster än dammigt ute som Max sa när han var liten. Dimmigt var det ja:) Njut frukosten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin lördag i solen:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser inte alls illa ut tycker jag! Och håller med Hilde :-) Ha en skön kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, jo nackdelen är fönstrena:) Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera