söndag 10 februari 2013

Sean Banan hahaha……

I går tittade jag på Mello för första gången på säkert 25 år.

Eller nu ljög jag lite – jag  orkade inte titta på hela men hade TV:n på för att inte missa

1200

Sean Banan. Jag blir bara alldeles glad och flinar brett åt spektaklet Andelen barn som röstade måste ha varit skyhögt…..

För övrigt var gårdagen verkligen en riktig skitdag. Misslyckades tom med att köpa glass. Ryckte åt mig ett paket med minimagnum men upptäckte när jag kom hem att det innehöll nya sorter som inte var ett dugg goda.

Som lök på laxen fanns inte Reservoir dogs hos videouthyraren.

Inbillar mig att jag är lite lite bättre i dag men kommer knappast att uträtta några storverk.

Tvättstugan får räcka!

Kram på er

12 kommentarer:

  1. Storverk behövs inte:) Vila upp dig du..
    Stora sonen satt uppe, och herregud vad det blev fart i honom när Sean Banan kom på scenen:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kom på mig själv med att le så bret jag bara kunde :))
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. lite snabb där - brett - ska det ju vara

      Radera
  3. Såg att han vann/ gick vidare..mkt märkligt. Tråkigt med film och glass, när det inte blir som man tänkt sig liksom. Tycker inte söndagar är till för storverk dock, ta´t lugnt, hoppas du mår bättre, Klem

    SvaraRadera
  4. Nä du har helt rätt - söndagar är icke till för storverk!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Fan vad surt! Äcklig glass och ingen film. Kolla på CDON om den finns där, dom brukar kunna ha lite allt möjligt. Ska nog leta reda på den själv! En klassiker ju;) Kram

    SvaraRadera
  6. Ska prcis till att surfa in hos dem :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag ÄLSKADE Sean Banan! Måste vara att han talar till min infantila sida eller nåt :-) Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag missade hela spektaklet. Det borde finnas hemleverans av glass, oavsett tid på dygnet.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ska kolla på svtplay och mello nu - eller kolla och kolla; den får stå på i bakgrunden. Ser fram emot Sean Banan ;-) Hoppas dagen idag är bättre! Och om du tycker om Tarrantino, gå och se Django unchained på bio! Tyckte den var bra.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Haha... Såg inte, men kan föreställa mig! Och det är minsann var kvinnas rättighet att ha god glass hemma! Kram

    SvaraRadera