torsdag 28 februari 2013

Jösses....hahaha

För er som inte visste det finns det inte bara en stockholmsvecka i Visby utan också på skidorterna :)


Bil gasade ut i skidspåret



Det är då sådana här udda saker händer :o) Ni kan läsa hela artikeln HÄR

Några av er har redan märkt att jag aktiverat kommentarsgranskningen. Spammandet är värre än någonsin och det är ju inte bara irriterande - jag vill ju inte att någon av mina läsare ska råka klick på en smutsig länk! Det får alltså vara så här en tid framöver tills jag kan vara säkert på att spammarna tröttnat.

Kram

4 kommentarer:

  1. Ha ha jag gode guuuud;))Aningen pinsamt för dom som gjorde det...;)

    Kramar till dig!
    Adela

    SvaraRadera
  2. och så finns det två liknande Stockholmsveckor i Skåne också. Båstad open och Falsterbo Horse show...

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja det är ju inte konstigt att människor i andra delar av landet kallar oss nollåttor och skakar på huvudet :)
    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Jag har kollat inläggen där jag fått spam kommentarer tidigare, och alla har hamnat i junklådan, helt till jag i går råkade se att en av mina inlägg fått över 40 kommentarer med spam som var publicerade. Vilket skit..
    Kram

    SvaraRadera