fredag 8 februari 2013

I morgon är en ny dag

Vilket jag är tacksam för! Hoppas att jag har lite mer energi i morgon för jag är så sugen på att prova nyinkomna Mollysar :)

Det finns flera grejor jag är nyfiken och sugen på så det där med provning är lite kluvet. Brukar ju ha svårt att hålla mig i styr och låta bli att ta med något hem

7889460752_b45cde9b6e_z

Den här bilden är lite drygt ett år gammal och tagen på Odd Mollys HK. Jag tycker att Lingon är så fin just här och saknar henne! Det är ju själv attan att vi ska bo så långt från varandra. Själv flinar jag som en fåne men det bjuder jag på

Dagens bra – att jag varit jäkligt effektiv trots svårartad tröttma

- att jag fick till en rackarns bra hårknut

- att jag lät bli bjudgodiset

Dagens mindre bra – svårartad tröttma

Tröttma är ett suveränt ord. Uppfunnet av Flipfloppan tror jag

Återkommer i morgon pigg och nyter säger jag och låter som en radiopjäs från 40-talet

Kram på er och trevlig fredagskväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Underbar bild! Då är vi två som lider av samma sak; tröttna ;)
    Nu ska jag däcka..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni är rackarns fina båda två! Kram

    SvaraRadera
  3. tröttma är ett perfekt ord, som jag dock inte kan ta cred för. Möjligen intoducerade jag det i vår lilla värld, men jag har för mig att Fredrik Virtanen en gång använde det och det fastnade hos mig. Oavsett, bra ord och nyfiken på provning om det blir någon sådan, jag är ju själv urkass på det nuförtiden.. Klem å go´natt

    SvaraRadera
  4. Dere er så vakre begge to!
    klem

    SvaraRadera